Mina Vänner

onsdag 14 april 2010

blandade eller bländande ting


Go kväll i alla stugor. Vill skicka ngr underbara bilder på mina barnbarn som hittade på en del hyss under påsken. Dom är så goa och tänker på alla djur. Ja jag menar alla djur fniss.Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Nu är den fina påska över för över 1 vecka sedan och nu har jag fått hem mina fina kaniner ifrån Danmark, visst är dom söta?? Image and video hosting by TinyPic T o m med min lilla kattfröken kom med på bilden och där ligger hon gått som ni ser. Mina fina Waldorfsdockor fick jag hem idag. "Totte" och lilla "Ebba", egentligen har uppfödarn döpt henne till Elsa men hon får heta Ebba ändå fniss.

Nej nu ska jag ge mig för att hoppa i sängen klockan är över 12 och ska upp tidigt. Stor kram på Er Alla

1 kommentar:

Saras Inredning sa...

Åh vilka underbara fåtöljer du kommit över.

Förresten får man en varningstext innan man kommer in på din blogg att bloggen bara har innehåll för vuxna. ?? Hahaha... tro vad du har skrivit?

Önskar dig en bra vecka!
Kramkram/Sara