Mina Vänner

fredag 26 februari 2010

Äntligen





Äntligen kom jag in igen. Hade tappat bort koden men till slut lyckades jag klura ut den. Hoppas Ni alla mår bra som hälsar på mig.

Vill visa er lite nytt som jag håller på med. Jag målar, handlar gamla möbler så gubben blir snart tokig på mig hi hi .......
Men det är ju så kul att förnya sitt gamla hem eller hur?

Har köpt ngr gamla möbler bl a ett jättefint skåp som min svärdotter och son stack iväg över 40 mil för att hämta. Sedan har jag köpt mig en gammal chiffonje ifrån Norrland och väntar nu på mina munkstolar kommer till veckan.

Själv målar jag och donar så hela vardagsrummet ser ut som en målarverkstad. Det blir bara rörigare och rörigare säger min man. Tja... säger jag då, det får bli det då men envis som jag är så ska jag nog få allt på sin plats igen hi hi......
Har väl fått kanske lite vårkänslor när jag drog igång detta projekt.

Önskar Er alla en jättefin helg och ta krama om varann i vinterkylan.

STOR kram från e@

1 kommentar:

Anonym sa...

Så vackra saker......man kanske skulle släppa dig lös här också?
Kramen